Coş de cumpărături0
Home CUM CUMPAR?

Cum cumpar

Puteţi comanda produsele noastre in urmatoarele moduri:
[1] venind direct la Microferma de Prepeliţe Braşov (program uzual: luni - sâmbătă între orele 9 - 18, pentru disponibilităţi în afara programului cereţi confirmări telefonice şi vom găsi soluţii reciproc convenabile),
[2] pe site-ul www.prepelitebv.ro,
[3] telefonic (0722-475.979 - Mi-Odin Mureşan, 0721-737.050 - Anca Mureşan,
[4] prin e-mail la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.,
[5] prin WhatsApp sau SMS (0721.737.050)
[6] pe Facebook, pentru oricare din aceste şase variante de comandă precizând datele de facturare, datele de contact şi de expediere necesare, conform celor de mai jos.

Pentru a putea face comenzi pe site-ul Microfermei de prepeliţe Braşov trebuie să vă creaţi un cont de utilizator în care dvs. introduceţi datele de facturare, expediere şi contact necesare onorării comenzilor; acestea se păstrează în baza de date şi se completează ulterior automat ori de câte ori faceţi comenzi, simplificând foarte mult timpul de plasare a comenzilor. Desigur, există posibilitatea de a intra în contul dvs. şi de a actualiza datele introduse ori de câte ori este necesar. Înregistrarea contului de utilizator se face foarte uşor, apăsând butonul portocaliu "Înregistrare" din colţul dreapta - sus al site-ului. Introduceţi adresa dumneavoastră de e-mail (la care să puteţi primi automat confirmarea înregistrării dumneavoastră), alegeţi un nume de utilizator (username), o parolă de acces [recomandare: alegeţi o parolă diferită de cea a contului dvs. de e-mail şi care să aibă minim 5 caractere], detaliile de facturare, expediere & contact şi gata! Contul dumneavoastră este creat.
Dacă sunteţi persoană fizică, datele necesare emiterii facturilor fiscale sunt: nume, prenume, serie şi număr carte de identitate, cod numeric personal, adresă completă - localitate şi judeţ, stradă, număr şi - unde este cazul - bloc, scară, etaj, cartier, sector. Datele de contact şi de expediere, în completarea celor de facturare menţionate, sunt: adresă completă (dacă diferă de cea de facturare) - preferabil cu cod poştal valid, numere de telefon mobil(e) / fix(e), adresă de e-mail, alte informaţii utile [de ex. între ce ore se pot face livrările, dacă se poate livra sâmbăta etc.].

 Dacă sunteti persoană juridică, datele de facturare necesare sunt: denumire juridică completă, cod de înregistrare fiscală (CUI / CIF), număr de înregistrare la Registrul Comerţului, adresa completă a sediului social / punctului de lucru, banca la care este deschis contul şi codul IBAN al acestuia. Datele de contact şi de expediere, în completarea celor de facturare menţionate, sunt: adresă completă (dacă diferă de cea de facturare) - preferabil cu cod poştal valid, nume, prenume şi funcţia persoanei care face comanda în numele firmei, numere de telefon mobil(e) / fix(e), adresă de e-mail, alte informaţii utile [de ex. între ce ore se pot face livrările, dacă se poate livra sâmbăta etc.].
Toate comenzile care le înregistraţi de-a lungul timpului le puteţi vizualiza în acelaşi loc (accesând contul dvs. de pe site-ul nostru) şi puteţi monitoriza cuantumul total al comenzilor dumneavoastră pe site-ul Microfermei de prepeliţe Braşov. Nu uitaţi - nu doar că suntem singurii care oferim o gamă atât de largă de produse destinate acoperirii tuturor nevoilor uzuale ale crescătorilor mici şi mijlocii de prepeliţe, păsări de curte şi alte animale mici de gospodărie, dar răsplătim fidelitatea celor care lucrează cu noi prin discounturi "pe viaţă" (permanente) la atingerea pragurilor de discounturi prezentate în secţiunea "Oferte şi promoţii"!


                
Cum comand?

 Pasul 1: Navigaţi pe site şi vizualizaţi produsele dorite. Selectaţi / scrieţi cantitatea necesară din produsul dorit de dumneavoastră şi apăsaţi butonul "Cumpără". Sfat: pentru a găsi mai uşor un produs anume, utilizaţi rubrica numită "Căutare..." din partea superioară dreaptă a paginii. La apăsarea butonului "Cumpără, vi se va afişa pe ecran o Notă, prin care vi se certifică faptul că s-a adăugat în coşul dvs. de cumpărături produsul dorit în cantitatea solicitată şi vi se oferă două opţiuni (butoane): "Continuare" şi "Coş".
Apăsaţi butonul "Continuare" [buton implicit] dacă doriţi să continuaţi cumpărăturile adăugând şi alte produse în coşul de cumpărături. [Puteţi vizualiza în orice moment produsele şi cantităţile puse în coşul de cumpărături apăsând butonul "Afişează coşul". Repetaţi Pasul 1 şi cu alte produse, conform necesităţilor şi dorinţelor dumneavoastră.]


Apăsaţi butonul "Coş" dacă nu doriţi să mai adăugaţi şi alte produse în coş şi vreţi să finalizaţi comanda, similar cum aţi decide să vă îndreptaţi cu coşul către casele de marcat de la ieşire dacă aţi fi într-un magazin fizic.

Pasul 2: Când aţi terminat de adăugat produsele dorite în coşul de cumpărături, apăsaţi butonul "Afişează coşul" din partea dreaptă sus a paginii. Vi se afişează toate produsele care le-aţi pus în coşul de cumpărături. Aici, dacă este nevoie, puteţi face corecţii asupra selecţiilor făcute (modificare cantităţi, ştergere produse din coş). Pentru a adăuga alte produse, puteţi relua Pasul 1 apăsând butonul "Continuă cumpărare". Dacă aţi stabilit comanda finală, apăsaţi butonul "Comandă acum". În cazul în care nu aţi fost logat (autentificat) pe site până acum cu contul dvs. de utilizator, acum vi se va cere să vă logaţi (să vă autentificaţi) pe site. Dacă nu vă descurcaţi cu acest pas, citiţi paragraful al 3-lea din secţiunea "Cum cumpăr?" de mai sus sau contactaţi-ne telefonic.

Pasul 3: Introducerea (sau modificarea, după caz) a datelor de facturare şi de expediere. Implicit apar datele introduse la crearea contului de utilizator (sau ultima modificare a acestora de către dvs.). Dacă doriţi să primiţi comanda la altă adresă (de ex. doriţi să primiţi comanda la locul de muncă, nu acasă), adăugaţi sau selectaţi adresa dorită. Dacă faceţi comenzi pentru alţi parteneri ai dumneavoastră de pe contul dvs. (cu username-ul dvs.), pentru a atinge dvs. praguri superioare de discounturi mai repede, precizaţi în acest pas cui vreţi să trimitem comanda, cu toate datele de expediere necesare. În cazul în care sunteţi partener Gold, Silver sau Platinum şi preluaţi comenzi de la terţi pentru comision, expediem comenzile la persoanele indicate de dumneavoastră, facturând la preţurile standard (parteneri Basic) urmând ca diferenţa de preţ de la preţurile standard la cele aferente grilei dvs. de discounturi să v-o oferim sub formă de bonus / discount la prima achiziţie proprie (beneficiu care se cumulează cu faptul că aceste comenzi generate de dvs. pentru alţii vi se cumulează în cont, aducându-vă mult mai repede la următoarele grile de discounturi).

Pasul 4: Selectarea metodei de livrare a produselor comandate: există două opţiuni:

- ridicarea produselor de la Microferma de prepeliţe Braşov (veniţi personal după ele sau trimiteţi pe cineva după ele), cu costuri de livrare zero; alegeţi această opţiune şi dacă doriţi expedierea comenzii cu un curier agreat de dumneavoastră (oricare doriţi), cu costurile de transport şi ramburs în sarcina dumneavoastră [vă rugăm să anunţaţi dvs. curierul ales după ce aţi primit confirmarea noastră că expediţia comenzii dvs. este pregatită de ridicare].

- livrarea produselor comandate prin curier rapid. În acest pas site-ul vă calculează automat costul transportului pentru produsele puse în coşul de cumpărături. Sfat: dacă vreţi simulări ale costurilor de expediere, puneţi produsele dorite în coş şi duceţi coşul în acest pas, vi se vor face calculele automat. Ambalajul pentru ouăle de incubat nu este inclus şi se calculează separat.

 Cât costă transportul prin Urgent-Cargus?

[ 1] Persoane fizice şi persoane juridice, achiziţii standard (cu amănuntul)

Operăm expedierile cu Urgent-Cargus, la alegerea noastră; am negociat pentru dumneavoastră tarife preferenţiale pentru transport, fără taxe de volumetrie.

 Vă puteţi estima costul transportului folosind informaţiile şi formula următoare de calcul:

- primele 2 (două) kilograme ale expediţiei - preţ 17 lei [TVA inclus, serviciu de ramburs inclus];

- fiecare kilogram suplimentar peste aceste prime 2 kg (începând de la al treilea kilogram) - preţ 1 leu [TVA inclus].

- nu se percep taxe suplimentare pentru expediţii voluminoase (volumetrice);

- nu se percep taxe suplimentare pentru colete fragile;

- tariful este calculat doar în funcţie de masa (greutatea) totală a coletelor din expediţie, indiferent de numărul de colete care formează expediţia - nu se calculează tarif individual pentru fiecare colet din grup, în cazul în care comanda dvs. este formată dintr-un grup de mai multe colete separate;

- pentru livrări în localităţi îndepărtate, care nu sunt acoperite de reţeaua de acoperire Urgent-Cargus, se adaugă o taxă fixă de 18 lei [TVA inclus].

În cazul în care sunt kilometri suplimentari până la adresa dumneavoastră de destinaţie, la tariful de transport standard calculat automat de catre site şi precizat în comanda înregistrată (şi în confirmarea comenzii primită de dumneavoastră pe e-mail) se adaugă această taxă fixă de 18 lei (TVA inclus). Vom include în mod implicit această valoare în valoarea transportului în procesarea comenzii dumneavoastră şi o veţi regăsi inclusă în taxa de transport din factura care va însoţi comanda dumneavoastră. Suntem nevoiţi să facem această modificare în mod manual acolo unde este cazul, deoarece software-ul site-ului nu poate fi programat să distingă în mod automat dacă localitatea de destinaţie este între localităţile din reţeaua de acoperire Urgent-Cargus sau nu. Reţeaua localităţilor acoperite de Urgent-Cargus fără perceperea taxei de kilometri suplimentari este în permanentă expansiune.

- costul transportului nu se achită separat de dumneavoastră la curier, ci vi se facturează de către noi şi îl regăsiţi (ca poziţie distinctă) în factura care însoţeşte produsele comandate şi livrate; la încasarea rambursului, curierul vă eliberează chitanţa aferentă facturii - vă recomandăm să păstraţi aceste două documente fiscale chiar dacă nu sunteţi persoană juridică şi nu vă înregistraţi contabil cu acestea. Niciodată, fără nicio excepţie, nu aveţi de achitat la curier nimic în plus faţă de suma facturată şi care apare precizată explicit ca valoare de ramburs (tipărită în clar pe eticheta expediţiei);

- costul transportului poate include, în anumite situaţii, costuri de ambalare (folie stretch, bandă adezivă, cutii de transport, etichete, manoperă etc.); acestea aproape fără excepţie variază între 0 lei [cele mai uzuale situaţii] şi 1-2 lei [TVA inclus] şi - dacă este cazul - se regăsesc în costul transportului.

Fracţiile de kilogram sunt considerate kilogram întreg la Urgent-Cargus. Spre exemplificare, o comandă de 5kg de macropremix înseamnă circa 5,050kg cu punga în care este ambalat, la care se adaugă circa 0,200kg cutia de carton coletare. Coletul cu cele 5kg de macropremix va cântări circa 5,250kg şi se va taxa de către curier ca un colet de 6kg.

 Pasul 5: Confirmarea comenzii. Este pasul în care vi se face un rezumat al comenzii, vi se prezintă ce produse aţi comandat, în ce cantităţi, care este preţul unitar al fiecărui produs, preţul subtotal, costurile de transport (dacă este cazul), totalul sumei care trebuie achitate la curier la primirea comenzii (sau la Microfermă, după caz), precum şi adresa introdusă de dumneavoastră pentru livrarea produselor. În acest pas aveţi la dispoziţie şi o rubrică numită "Notă cu comanda", în care dumneavoastră puteţi să ne transmiteţi orice comentarii sau informaţii suplimentare referitoare la comanda efectuată. Apăsaţi butonul "Confirmaţi comanda". În acest moment comanda dumneavoastră s-a înregistrat pe site-ul Microfermei de prepeliţe Braşov şi a fost trimis un mail automatizat de către site către noi (pe adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) şi către dumneavoastră (la adresa de e-mail specificată de dumneavoastră la crearea / modificarea contului), în care vi se confirmă primirea comenzii de către noi, vi se dă un număr de înregistrare al comenzii şi vi se precizează detaliile acesteia [rezumatul de la Pasul 5, cu tot cu Nota dvs. de comandă, unde este cazul]. Primirea acestui e-mail vă certifică faptul ca s-a înregistrat cu succes comanda dumneavoastră.
În cazul în care doriţi să suplimentaţi comanda după înregistrarea acesteia, faceţi o nouă comandă şi precizaţi [la Pasul 5, în rubrica Notă cu comanda] că doriţi să se cumuleze cu comanda anterioară (obligatoriu specificaţi numărul acesteia, asa cum vi s-a comunicat automatizat pe e-mail).


[ 2] Persoane fizice şi persoane juridice, achiziţii de volum şi / sau canalele de distribuţie

Dacă sunteţi persoană juridică (firmă, companie) interesată să revindeţi / distribuiţi intern şi / sau extern produsele noastre, solicitaţi-ne lista de preţuri de distribuţie. Pentru a o primi (prin e-mail, în format pdf) vă vom solicita datele dvs. de facturare incluzând şi codurile CAEN necesare. Listele de preţuri de distribuţie sunt în lei exclusiv TVA, Incoterms ExWorks Hărman BV, iar pentru transport vă putem oferi cotaţii deosebit de avantajoase prin intermediul partenerilor noştri de cargo forwarding cu care lucrăm. Discutăm punctual, conform procedurii standard, desigur.

Dacă sunteţi o persoană fizică sau juridică interesată să faceţi achiziţii mai mari de la noi (multe produse, proudse grele, produse voluminoase), vă putem oferi soluţii de transport intern şi internaţional cu maşini şi camioane cu capacităţi între 1 şi 25 de tone la preţuri mult mai avantajoase decât în regim de curierat. Analizăm punctual fiecare situaţie specifică, împreună cu dumneavoastră, şi găsim cele mai avantajoase soluţii - am convingerea că vă vom surprinde în mod plăcut!

 Cum (şi când) primesc produsele comandate prin curier?

 Împărţim ziua de lucru între activităţile specifice fermei (hrănirea animalelor, igienizarea şi dezinfecţia adăposturilor, colectarea şi sortarea ouălor, livrările), vizitele dumneavoastră (prezentarea fermei, know-how tehnic şi de managementul afacerii etc.), confecţionarea / finisarea produselor fabricate în regim propriu sau în co-parteneriate (rasteluri pentru cuşti, cuşti şi maternităţi, incubatoare şi eclozoare (exceptând seria Cleo), furaje finite şi ingrediente pt. furajare etc.) şi procesarea şi expedierea comenzilor către parteneri. Există şi zile când avem deplasări în ţară, iar comenzile le procesăm şi onorăm la întoarcere. Uneori, solicitările ne depăşesc puterea noastră de muncă sau durata fizică a zilei (din păcate ziua nu are mai mult de 24 de ore, oricât ne-am dori noi să aibe măcar vreo 60...) şi se poate întâmpla să apară uneori întârzieri în procesarea comenzilor. Încercăm să facem din aceste situaţii nişte excepţii cât mai rare şi să facem ca toate comenzile (mai ales a celor fără regim special) să plece către dumneavoastră în ziua în care a fost dată comanda sau, în funcţie de oră, a doua zi lucrătoare. În cazurile în care nu reuşim acest lucru (sunt zile în care numărul vizitelor este impresionant), vă rugăm să ne oferiţi răbdare şi înţelegere, pentru care vă mulţumim de pe acum.
În timpul zilei suntem foarte rar pe lângă calculator, deşi acesta este pornit. Primim comenzile dumneavoastră şi telefonic (inclusiv WhatsApp şi SMS), deşi acest lucru presupune puţină improvizaţie (le notăm pe formulare de comandă pe unde apucăm prin fermă) şi o anumită doză de risc de rătăcire a informaţiilor transmise. Ne străduim să gestionăm şi aceste comenzi cu promptitudine, dar nu suntem perfecţi şi ni s-a întâmplat să greşim, fără voia noastră; din fericire totul are rezolvare şi e bine când se termină cu bine.


Cea mai sigură metodă de a face o comandă este de a o face pe site, singurul loc în care comenzile sunt uşor de monitorizat şi de către noi, şi de către dumneavoastră şi locul în care acestea se cumulează valoric pentru obţinerea discounturilor permanente de fidelizare.

Nu întotdeauna vă sunăm pentru confirmarea comenzilor înregistrate pe site, înainte de a le expedia către dumneavoastră. Considerăm că totul este limpede, comenzile operate de parteneri pe site-ul nostru sunt (implicit) ferme iar cei care fac comenzi sunt parteneri corecţi şi responsabili, care îşi asumă onorarea comenzilor efectuate (desigur, dacă intervine ceva ne puteţi suna oricând şi împreună cu siguranţă găsim soluţiile optime). În cazul comenzilor cu livrare prin curier rapid, livrările se fac uzual în 24-48 de ore de la preluarea coletelor [în funcţie de cât de apropiată sau depărtată este localitatea de destinaţie de punctele de lucru ale curierilor rapizi, sedii care de regulă coincid cu municipiile reşedinţă de judeţ]. Curierii fac livrări sâmbăta până în ora 14 (mai ales în localităţi care nu sunt foarte îndepărtate de sediile lor din fiecare judeţ), însă nu se preiau colete de la noi în aceste zile; duminicile sunt nelucrătoare la curieri. La preluarea coletelor, firma de curierat trimite un SMS automatizat pe numărul dumneavoastră de telefon specificând numărul expediţiei pe care urmează să o primiţi, data şi ora estimate pentru livrare şi suma de achitat ramburs la livrarea acesteia către dumneavoastră.

Dacă doriţi datele de contact ale punctului de lucru Urgent-Cargus cel mai apropiat de dumneavoastră, puteti obţine mai multe informaţii aici: https://www.urgentcargus.ro/contact/centre/

 Comanda produselor cu regim special

 Unele categorii de produse pot avea regimuri speciale, astfel:

- din cauza cererii foarte mari, cu foarte rare excepţii, lucrăm cu programări şi cu liste de aşteptare la toate ouăle de incubat (prepeliţă, găină, raţă), mai ales la prepeliţe. Pe cei care încă nu sunteţi "de-ai casei" vă rugăm să ne oferiţi răbdare şi înţelegere; promitem să vă răsplătim cu produse care să facă aşteptarea să merite şi să deveniţi rapid parteneri fideli. Pentru aceste produse, vă recomandăm să ne daţi comenzile cât mai din timp!

Din cauză că timpii de aşteptare pot fluctua frecvent între 2-3 şi 45-60 de zile, vă recomandăm ca toate comenzile de ouă de incubat şi prepeliţe vii să le faceţi separat, nu pe aceeaşi comandă cu produse pe care le doriţi livrate urgent fără o consultare prealabilă telefonică cu noi. Valabil şi pentru produsele care necesită timpi mai îndelungaţi de fabricaţie, sau produse care nu sunt uzual în stocuri prea mari (de ex. maşinile şi utilajele agricole), precum incubatoarele (clocitorile) semiprofesionale full automate, depenatoarele (deplumatoarele) de prepeliţă [3-7 de zile], depenatoarele (deplumatoarele) de găini de curte şi pui de carne [3-7 zile].

- prepeliţele vii - indiferent de vârstă, rasă sau suşă - nu se pot livra prin firme de curierat rapid (valabil şi pentru celelalte animale care le avem - iepuri, găini, capre etc.). De regulă necesită programări / liste de aşteptare. Pentru acestea, vă recomandăm să ne daţi comenzile cât mai din timp! Animalele vii se pot fie ridica de la noi, fie le putem livra noi direct la dvs. Pentru oricare din aceste două variante în cazul comenzii pe site vă rugăm bifaţi opţiunea "Ridic produsele de la Microferma" specificând dacă este cazul în rubrica "Notă comandă" dacă doriţi să efectuăm noi livrarea la dumneavoastră (facilitate oferită contra cost). În cazul în care efectuaţi comenzi pe site de animale vii cu livrare prin curier rapid, ignorând avertismentele explicite de pe site, există riscul ca să nu vă fie comanda luată în considerare. Vă recomandăm să luaţi legatura telefonic cu Anca Mureşan (0722-475.979) în cazul în care doriţi să achiziţionaţi animale vii de la noi. Vă mulţumim pentru înţelegere!


- ouăle de consum nu se livrează prin curier şi nu se livrează în ţară, din cauza imposibilităţii asigurării condiţiilor optime de depozitare în vederea consumului. Dacă sunteţi din alte zone ale ţării şi doriţi ouă de calitate, contactaţi-ne şi vă vom recomanda parteneri crescători din zona dumneavoastră care lucrează la standardele de calitate recomandate de noi (sisteme de creştere, soluţii de furajare, plan de biosecuritate / igienă / dezinfecţie, monitorizare de specialitate etc.), oameni corecţi, de încredere şi care vă pot oferi produse premium similare calitativ cu cele produse de noi (inclusiv din punctul de vedere al prospeţimii).

- ouăle de prepeliţă pentru incubat care necesită transport prin curierat se ambalează în faguri speciali pentru ouă de prepeliţă (capacitate 100 ouă de prepeliţă / fagure), care sunt închişi între straturi multiple de bureţi cu diferite densităţi şi rigidităţi specifice special selectate în cutii de carton rigidizat dublu-strat de tip CO5. O asemenea cutie poate conţine unul sau doi faguri cu ouă. Preţul unei cutii cu un fagure şi bureţii aferenţi este de 15 lei [capacitate de transport între 1 şi 100 de ouă de prepeliţă], iar preţul unei cutii cu doi faguri şi bureţii aferenţi este de 25 de lei [capacitate maximă 200 de ouă de prepeliţă]. Pentru a transporta peste 200 de ouă, este nevoie de mai multe asemenea cutii. Un videoclip de prezentare sumară a acestei soluţii de ambalare îl găsiţi la secţiunea Video a acestui site. Am testat cu succes deosebit transportul de ouă prin diverse metode atât în ţară, cât şi în Europa, practic pierderile fiind în majoritatea cazurilor ZERO, şi în câteva cazuri pierderi nesemnificative (1-2 ouă din câteva sute). În cazul comenzilor de ouă de incubat care necesită acest tip de ambalare, la costul comenzii se adaugă costul ambalajelor aici menţionat. Ambalajele sunt reciclabile (dvs. le puteţi folosi mai departe oricând doriţi) şi în cazul partenerilor cu comenzi frecvente le putem reprelua la cerere chiar noi, cu cea mai mare plăcere.

Vizite la Microferma de prepeliţe Braşov

 Fie că vreţi să învăţaţi cum să creşteţi prepeliţe pentru uz propriu, că vreţi să "furaţi meserie" şi să vă arătăm cum se poate face un business de succes din această activitate sau vreţi să ne descoperiţi ca viitori furnizori de produse premium pentru hrana familiei dumneavoastră, sunteţi bineveniţi la Microferma de prepeliţe Braşov oricând. Ne bucurăm să vă primim mai ales de luni până sâmbătă (inclusiv) între orele 9 şi 18, dar vă putem primi şi în alte zile sau intervale orare, suntem deschişi şi flexibili şi ne străduim să fim la înălţime şi să vă oferim cât mai multe informaţii în ciuda programului deosebit de încărcat pe care îl avem. Majoritatea celor care ne-au vizitat au fost încântaţi şi sperăm să reuşim să fim la fel şi pe viitor. Uneori suntem plecaţi prin Braşov (mai rar, facem şi drumuri prin ţară); mai ales dacă veniţi de departe, e bine să cereţi o confirmare telefonică înainte sa plecaţi către noi. Puteţi veni şi neanunţaţi (de regulă suntem la fermă), desigur; detaliile locaţiei (inclusiv harta Google Maps şi coordonatele GPS) le aveţi la rubrica Contact de pe acest site. Distanţa din fermă nu ne-a permis să acoperim cu sonerii toate zonele, astfel că cea mai bună metodă de a suna la poarta noastră (indiferent că este vorba de poarta 1 sau poarta 2) este de a ne apela pe mobil şi a vă anunţa prezenţa.

Din cauza programului încărcat, pentru a reuşi să preluăm cât mai multe din apelurile dumneavoastră, avem redirecţionare între cele două numere de telefon (0722-475.979 - Mi-Odin Mureşan, respectiv 0721-737.050 - Anca Mureşan); când unul dintre noi nu poate răspunde, apelurile se duc mai departe automat la celălalt telefon - şi reciproc. Din acest motiv, se poate ca să încercaţi să intraţi în contact cu o persoană anume dintre noi şi să nimeriţi la cealaltă - aceasta este cauza.
În cadrul Microfermei de prepeliţe Braşov, deşi amândoi suntem specializaţi în creşterea prepeliţelor, fiecare avem sub-domenii de expertiză (mai) aprofundată şi sarcini specifice delegate. Astfel, dacă doriţi să faceţi programări de ouă de incubat sau de consum, prepeliţe vii sau sacrificate, doriţi detalii legate de creşterea caprelor şi modul de preparare a produselor din lapte de capră şi carne de toate felurile, apelaţi preferabil pe Anca Mureşan, 0721-737.050. Dacă doriţi să faceţi comenzi de produse prin curierat, informaţii şi sfaturi despre furajarea profesională de tip extensiv (non-industrial, gospodărească), naturală a prepeliţelor, găinilor mixte şi ouătoare, a puilor de carne, a curcanilor şi a fazanilor, furajarea porcilor, caprelor, iepurilor, planuri de biosecuritate, sisteme şi soluţii de creştere (rasteluri, cuşti, adăpători etc.), de ambalare şi desfacere (caserole pentru diverse tipuri de ouă şi carne, foarfeci pentru tuns ouă etc.), informaţii despre incubarea ouălor şi creşterea prepeliţelor, dar şi despre achiziţii de volum, distribuţia şi revânzarea produselor noastre, parteneriate, exporturi/importuri intra- şi extra-comunitare, apelaţi preferabil la Mi-Odin Mureşan, 0722-475.979. Adresa de e-mail
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. este comună şi mesajele ajung la ambii, însă uneori experimentăm întârzieri în răspunsuri, din cauza programului solicitant zilnic. Vă rugăm să fiţi îngăduitori, răspundem tuturor cât de repede putem; daca cumva nu am oferit un răspuns în 48 de ore (2 zile), vă rugăm să ne retrimiteţi e-mailul, cu scuzele de rigoare; încercăm să ţinem aceste situaţii ca excepţii. Similar, dacă apelul dvs. telefonic nu a putut fi preluat de niciunul dintre noi, reîncercaţi la interval(e) de 20 de minute, exceptând urgenţele, desigur. În măsura în care reuşim, de asemenea, încercăm să returnăm cât mai multe din apeluri, de îndată ce acest lucru este posibil. Vă mulţumim!


 Newsletter-ul Microfermei de prepeliţe Braşov

 În dorinţa de a fi cât mai aproape de dumneavoastră, ne străduim să creăm şi să vă trimitem comunicări de informare (newsletter-uri) periodice prin care să fiţi la curent cu noutăţile din domeniile creşterii prepeliţelor, păsărilor şi a animalelor mici de curte precum şi a domeniilor conexe (prelucrare, ambalare, transport şi consum de ouă, carne, lapte şi produse vegetale de origine gospodărească / non-industrială) şi, după caz, să vă anunţăm diversele oferte, promoţii şi beneficii comerciale pe care le lansăm în sprijinul dumneavoastră. Nu obişnuim să o facem mai des de o dată la trimestru (uzual o dată sau de două ori pe an). În conformitate cu Legea 365/2002 privind comerţul electronic, aceste comunicări nu sunt şi nu pot fi considerate spam, deoarece:
- acceptarea de primire a informărilor nu vă implică financiar;
- datele dumneavoastră de contact utilizate ne-au fost furnizate de dumneavoastră, fie prin completarea formularelor specifice de pe site-urile Microfermei de prepeliţe Braşov, fie prin solicitarea expresă de informări şi oferte din partea dumneavoastră, am avut relaţii de cooperare sau le-am primit cu ocazia unor întâlniri de afaceri;
- aceste mesaje vă sunt adresate cu scopul de a vă ţine la curent cu cele mai noi informaţii publicate pe site-urile Microfermei de prepeliţe Braşov.
Dacă doriţi să renunţaţi la acest serviciu, vă puteţi dezabona oricând printr-un simplu e-mail trimis către
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., care să conţină în titlu cuvântul "Dezabonare" sau "Unsubscribe" şi adresa de e-mail / numărul de telefon pentru care se solicită această acţiune, sau [în funcţie de preferinţa dumneavoastră] prin trimiterea unui SMS la numărul nostru de contact 0721-737.050 - Anca Mureşan care să conţină cuvântul "Dezabonare" sau "Unsubscribe" şi adresa de e-mail / numărul de telefon pentru care se solicită această acţiune. Solicitările se prelucrează de către un operator uman în circa 72 de ore de la înregistrare. Pentru a putea (re)primi mesajele noastre, este suficient să trimiteţi un simplu e-mail trimis către This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., care să conţină în titlu cuvântul "Abonare" sau "Subscribe" şi adresa de e-mail / numărul de telefon pentru care se solicită această acţiune, sau [în funcţie de preferinţa dumneavoastră] prin trimiterea unui SMS la numărul nostru de contact 0721-737.050 - Anca Mureşan care să conţină cuvântul "Abonare" sau "Subscribe" şi adresa de e-mail / numărul de telefon pentru care se solicită această acţiune. Dacă doriţi informaţii suplimentare referitor la acest subiect, vă rugăm să ne contactaţi telefonic.


  Discounturi pentru parteneri

 Microferma de prepeliţe Braşov este singurul loc unde găseşti toate cele necesare creşterii prepeliţelor (şi nu numai!) şi care îţi răsplăteşte parteneriatul şi te încurajează prin politici de fidelizare coerente şi beneficii clare. Nu doar că nu mai eşti nevoit să comanzi diferite produse în diverse locuri, suportând explicit sau implicit costuri inutile de transport (de ex. caserole pentru ouă de la un furnizor, cuşti de la altul, soluţii de furajare de calitate din altă parte etc.), dar faptul că te aprovizionezi cu tot ce ai nevoie dintr-un singur loc (cu transport oriunde în ţară, indiferent de localitate, prin curierat rapid la preţuri similare cu Poşta Română) îţi oferă şi discounturi pe termen scurt, mediu şi lung, prin următoarele parteneriate:

[1] Discounturile de fidelizare [parte din Politica de fidelizare pe termen lung a partenerilor]

 Partener BASIC: Clientul partener BASIC, aflat la începutul colaborării cu Microferma de prepeliţe Braşov, beneficiază de preţurile standard - aceleaşi cu cele afişate fără logare pe site.

Partener SILVER: Partenerul care a înregistrat (cumulativ, în timp) şi a recepţionat comenzi făcute prin intermediul site-ului în valoare curinsă între 7.500 şi 15.000 de lei beneficiază de 5% discount faţă de preţurile standard ale tuturor produselor. După logarea în cont cu username şi parolă, site-ul afişează automat preţurile cu discount. DIscounturile SILVER nu sunt cumulabile cu eventualele promoţii sau oferte speciale care pot fi aplicate uneori produselor; întotdeauna veţi beneficia implicit de cea mai avantajoasă variantă comercială dintre cele disponibile pentru produsele dorite (discountul de fidelizare aplicat preţului standard sau oferta promoţională punctuală).

Partener GOLD: Partenerul care a înregistrat (cumulativ, în timp) şi a recepţionat comenzi făcute prin intermediul site-ului în valoare curinsă între 15.000 şi 30.000 de lei beneficiază de 10% discount faţă de preţurile standard ale tuturor produselor. După logarea în cont cu username şi parolă, site-ul afişează automat preţurile cu discount. DIscounturile GOLD nu sunt cumulabile cu eventualele promoţii sau oferte speciale care pot fi aplicate uneori produselor; întotdeauna veţi beneficia implicit de cea mai avantajoasă variantă comercială dintre cele disponibile pentru produsele dorite (discountul de fidelizare aplicat preţului standard sau oferta promoţională punctuală).

Partener PLATINUM: Partenerul care a înregistrat (cumulativ, în timp) şi a recepţionat comenzi făcute prin intermediul site-ului în valoare curinsă de peste 30.000 de lei beneficiază de 15% discount faţă de preţurile standard ale tuturor produselor. După logarea în cont cu username şi parolă, site-ul afişează automat preţurile cu discount. DIscounturile PLATINUM nu sunt cumulabile cu eventualele promoţii sau oferte speciale care pot fi aplicate uneori produselor; întotdeauna veţi beneficia implicit de cea mai avantajoasă variantă comercială dintre cele disponibile pentru produsele dorite (discountul de fidelizare aplicat preţului standard sau oferta promoţională punctuală).

[2] Oferte, discounturi, promoţii punctuale promovate pe site (Oferte şi promoţii), prin colete expediate, prin newsletter şi prin mesageria instant de tip SMS

Urmăriţi pe site-ul nostru www.prepelitebv.ro promoţiile periodice şi ofertele speciale pe care le oferim produselor noastre. Întotdeauna vă vom oferi cele mai bune preţuri, oricare sunt mai mici dintre preţurile standard ale produselor, preţurile speciale pentru achiziţii de volum ale produselor (comenzi de mai multe bucăţi din acelaşi reper pe aceeaşi comandă), preţurile promoţionale ale produselor (oferte speciale limitate etc.) şi preţurile de distribuţie ale produselor, după caz. Acestea nu sunt cumulabile cu discounturile permanente oferite prin politica de fidelizare pe termen lung (discounturile SILVER, GOLD şi PLATINUM) aplicabile preţurilor standard ale produselor.

[3] Discounturi pentru achiziţii de volum [comenzi mari]

Venim şi în întâmpinarea celor care vor să facă achiziţii mai mari de la noi şi care nu sunt încă pe grilele de discount dorite; vă oferim preţuri speciale pentru achiziţiile de cantităţi mai mari de produse. Detalii pe site (sau solicitaţi-le direct nouă). Solicitaţi-ne oferta pentru achiziţii de volum sau o cerere de ofertă personalizată, prin e-mail.

[4] Discounturi pentru distribuţia / revânzarea produselor noastre

Pentru distribuţie vă oferim preţuri speciale pentru achiziţii constante en gros. Contactaţi-ne pentru detaliere!

[5] Cadouri şi surprize la livrarea comenzilor

Pe lângă acestea, avem deseori obiceiul de a plasa între produsele comandate, la unii parteneri sau cu anumite ocazii, diverse cadouri-surpriză. Nu ne facem o obligaţie din aceasta (nu obişnuim să dăm la cerere, ci o facem pe neaşteptate), dar ne place să încurajăm uneori şi partenerii mici (de ex. cu animale foarte puţine şi cu consumuri mici de produse specifice), care colaborează cu noi de mai mult timp însă nu au reuşit încă să atingă un anume prag de discount; de asemenea, încurajăm pe cei care ne promovează şi ne recomandă şi altora, sau ne mai spălăm din "păcate" atunci când din motive obiective sau pur şi simplu din greşeala noastră se întâmplă să mai greşim (căci oameni suntem, şi numai cine nu munceşte nu greşeşte).

Ne place să împărţim bucurii; când voi, partenerii noştri, sunteţi încântaţi că lucraţi cu noi, ne bucurăm şi noi împreună cu dumneavoastră. Creştem împreună!

Ofertele şi promoţiile sunt necumulative, uzual aplicăm regula celui mai avantajos preţ aferent comenzii dumneavoastră; de obicei această selecţie se face manual, la facturare, indiferent de ceea ce este afişat implicit de site la comandă).

Informaţii entitate juridică:

Microferma de prepeliţe Braşov este o entitate juridică plătitoare de TVA. Preţurile afişate sunt întotdeauna cele finale (preţurile pe care dumneavoastră le achitaţi pentru produse), în sensul că includ taxa pe valoare adăugată (TVA). De asemenea, facturile pe care le emitem conţin TVA, cu excepţia celor de export / în valută către partenerii distribuitori ai produselor noastre înregistraţi conform prevederilor legislaţiei UE referitoare la neaplicarea TVA.

Datele noastre de identificare fiscală sunt:

Mureşan Anca Elena P.F.A. - cod CIF/CUI: RO32487657, Reg. Com.: F08/1710/2013, cod VIES: RO34108075, cod EORI: RO32487657, sediul social: Hărman, str. Mihai Viteazul nr. 370-A, jud. Braşov, banca: OTP Bank Braşov, cont IBAN lei: RO68OTPV210000877229RO01 , cont IBAN euro RO25OTPV210000877229EU01, SWIFT: OTPVROBU , contact: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., 0722-475.979 - Mi-Odin Mureşan, 0721-737.050 Anca Mureşan.



Abonare la Newletter